بین مطالب وب سایت جستجو کنید

دانلودترینروسیو وکرک وآپدیت بازی های کامپیوتری

دانلودترینر وسیو وکرک وآپدیت بازی ها ودانلود بازی بالینک مستقیم

آراد
15:38
چهار شنبه 4 بهمن 1391

کمپانی معتبر کپکام رسما اعلام کرد که Resident Evil : Revelations برای سه پلتفرم PC , X-Box , PS3 عرضه خواهد شد. در این بازی اضافات جدیدی نیز افزوده شده است که برای مشاهده می توانید به ادامه مطلب بروید.

بازی Resident Evil Revelations برای تمامی پلتفرم ها


بازی Resident Evil : Revelation که تنها برای ۳ds منتشر شده بود، دیروز به گفته کپکام رسما اعلام شد که برای سه پلتفروم PC , X-Box , Ps3عرضه می شود اما این تنها خبر از کپکام نبود، در این بازی زیبا علاوه بر عرضه آن بر سه پلتفرم، اضافات نیز به همراه دارد.

این اضافات شامل؛ دشمنان و زامبی های جدید، سلاح های جدید برای قسمت Raid Mode و مود های جدید. لازم به ذکر است که این بازی در ۲۱ May سال ۲۰۱۳ در آمریکای شمالی و ۲۴ May در اروپا انتشار خواهد شد.


دانلودترینر وسیو وکرک وآپدیت بازی ها ودانلود بازی بالینک مستقیم

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





:: موضوعات مرتبط: برسی بازی ها تاریخ انتشاربازی ها
:: برچسب‌ها: اخبار بازی Resident Evil Revelations انتشار بازی Resident Evil Revelations خبر از بازی Resident Evil Revelations خبر عرضه بازی Resident Evil Revelations زمان انتشار بازی Resident Evil Revelations
باسلام خدمت گیمر های عزیزخوش اومدید به وبلاگ خودتون. من آراد هستم امیدوارم ازاین مطالب استفاده کنید ومثلا بازدن یک رمز ضد پلیس GTAحال سازنده ی بازی رو بگیریدامیدوارم از من و وبلاگم راضی باشید. شما عزیزان علاوه بر نظر دادن می توانیدبه آدرس های زیرmysteryhome.lxb.ir@gmail.com mysteryhome.loxblog.com@gmail.com ایمیل بزنید ونظرات خود را بیان کنید. با تشکر
تمام حقوق اين وب سايت متعلق به آرادمحمدی نژادتبریزی مي باشد | طراحی قالب : تم ديزاينر